Інтернет магазин гаджетів та аксесуарів
+380 (66) 972-72-92
+380 (67) 972-72-92

Повернення й гарантія

  Умови повернення або обміну

Обмінювати або повернути товар можливо впродовж 14 днів із моменту купівлі, згідно з «Законом про захист прав споживача», якщо він не задовольнить вас за формою, габаритами, кольором, розміром або з інших причин і не може бути використаний за призначенням.

ОБ'ЯЗУВАЛЬНІ умови для обміну/повернення товару впродовж 14 днів із моменту купівлі:

-Товар не був у використанні та не має слідів використання: подряпин, відколів, потертостей, на лічильнику телефона не більш ніж 5 хвилин розмов, програмне забезпечення не зазнало змін тощо;
-Товар повністю укомплектований і не порушена цілісність як упаковки, так і аксесуари, що входять до комплекту;
-Збережено всі наклейки на пакованні із зазначенням інформації про виріб і заводське маркування;
-У покупця зберігся товарний чек, який був виданий йому Продавцем разом із товаром.

 

 

 

Гарантійні зобов'язання

  1. У разі виведення вимог відповідно до гарантії, Вам необхідно надати: виріб із вадою або його несправну частину (в разі, якщо він не є невіддільною частиною товару); гарантійний талон, у якому чітко зазначено найменування товару, дата та місце продажу, тип товару та його IMEI; розрахунковий документ, що підтверджує купівлю цього товару; повний комплект і оригінальне паковання товару.
  2. Безплатне гарантійне обслуговування здійснюється впродовж гарантійного терміну, зазначеного в гарантійному талоні. Ремонт виробу впродовж гарантійного терміну експлуатації здійснюється безплатно, а після закінчення — за гроші покупця.
  3.  Гарантія не поширюється на комплектуючі пристрої (акумулятори, зарядні пристрої, корпусні частини виробу, гарнітури, кабелі тощо).
  4. Гарантійні зобов'язання не поширюються на вади виробу в разі, якщо: товар зазнав потрапляння вологи, вогкості, вогкості, сторонніх речовин або перебував у критичних температурних або природних умовах, або надавався швидкій зміні таких умов або на будь-якій частині виробу виявлені сліди механічних пошкоджень, ударів, падінь тощо; сталося несанкціоноване тестування, спроби втручання в конструкцію або в програмне забезпечення, спроби стороннього ремонту; сервісний номер товару, номер IMEI був змінений або видалений; причиною несправності є недбале поводження, застосування виробу не за призначенням, порушення умов експлуатації.
  5. Фірма-продавець не несе відповідальності в разі навмисного або ненавмисного блокування всіх або частини функцій пристрою внаслідок некоректних, помилкових дій користувача (зміна паролів, забуті паролі).
  6. Гарантійним дефектом не вважається експлуатаційний знос акумуляторної батареї.
  7. Оновлення програмного забезпечення, що не потребує розбирання корпусу, належить до технічного обслуговування товару та не є дефектом.
  8. Гарантійні зобов'язання не поширюються в разі несанкціонованого втручання в програмне забезпечення; некоректної роботи з програмно-апаратною частиною виробу; перепрограмування пристрою тощо.
  9. Перед тим як віддавати пристрій на ремонт, потрібно вийти з усіх акаунтів і зняти блокування екрана.
  10. Будь ласка, не забудьте зробити резервну копію всієї важливої інформації та даних, які зберігаються на Вашому пристрої, оскільки інформація може бути втраченою під час ремонту виробу, зміни програмного забезпечення або заміни товару.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner